Veelgestelde Vragen

FAQ

Wat is de levertijd van mijn bestelling? +

Is je bestelling voor 15:00 geplaatst, dan wordt deze dezelfde dag nog naar je opgestuurd.

In de meeste gevallen duurt het dan 1-2 werkdagen voor je hem binnen hebt. In geval van grote drukte bij PostNL kan dit oplopen tot 3 werkdagen.

Je kunt dus snel creatief aan de slag!

Kan ik de status van mijn bestelling volgen? +

Zeker, bij de bevestigingsmail van je bestelling ontvang je ook meteen een track & trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen.

Voor je het weet ligt het bij jou voor de deur en is het time to get creative!

Ik heb een fout gemaakt in mijn bestelling, kan ik mijn product retourneren? +

Ja, je kunt je product binnen 30 dagen retourneren mits het in de originele staat verkeert. Vul het retourformulier in dat bij je pakket zat en zet je pakket vervolgens op de post. Zie de vraag hieronder voor het retouradres!

Zodra de retour bij ons is ontvangen en de staat van het product is gecontroleerd, storten we het bedrag terug op je rekening, inclusief verzendkosten.

We hopen dat je snel weer iets vindt tussen ons aanbod!

Wat is het retouradres? +

Wat jammer dat je jouw product wilt retourneren, we hopen dat je snel weer iets vindt tussen ons aanbod!

Vergeet niet het retourformulier in te vullen dat bij je pakket zat. Retourzendingen mogen naar het volgende adres verstuurd worden:

FineFour B.V.
Flevolaan 1a
1382JX Weesp

Ik heb een vraag over een product, waar kan ik die stellen? +

Leuk dat je benieuwd bent naar een van onze producten! Voor ieder product hebben we al een paar veelgestelde vragen voor je beantwoord. Die kun je vinden als je op het product klikt, onderop de pagina!

Je antwoord niet gevonden? Mail ons even op customers@jillrocket.nl en wij gaan aan de slag met je vraag!